Dokuzkasimbebesi merhaba 🥰 bebeğim iki aylık olmak üzere hergün akşam 6 da yatıyor 12 ye kadar deliksiz uyuyor çoğu zaman , 1 de tekrar yatırıyorum 3 e kadar uyuyor. Sonrasında uyuyamıyorum. Çok zor oluyor benim için 3 te güne başlamak. Erken yattığı ğçin öyle oluyor sanırsam. Yatma saatini geçe çekmek istiyorum ama saat 6 ya yaklaşınca o kadar ağlıyor ki uyumak için. Ne yapmalıyım. Ya da biraz büyüyünce kendi daha geç uyumak ister mi. Küçük diye mi böyle yapıyor. Yardımcı olursanız çok teşekkür ederim ♥️