Selam kızlar, zlynda kullanmaya başlayalı 15 gün falan oldu doktor ara lekelenme yapar dedi ama bu bildiğin regl kanaması regl ağrımda var doktora sordum leke ve regl i nasıl ayırt edeceğim diye sonuçta regl olunca farklı renk ilaç içmek gerekiyor diye oda üstün körü bir cevap verdi ilaç devam et 4 gün devam ederse gel diye. Böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba