Kızlar hiç maça gitmedim. Eşime jest olarak maç bileti almak istiyorum tabi sezon açıldıktan sonra. Doğumgünü ya da yıl dönümü hediyesi olarak. Öncesinde bilgi almak istiyorum. Eşim Galatasaraylı ve stadda maç izleme hayali vardı.
1) Bu jest bana kaça patlar?
2) Çocukla gidilir mi yoksa sadece eşimi mi yollayayım?
3) Pasoligden almak zorunlu mu?