kandelci Tereyağı cezveye alıp eritiyoruz.
Ardından pekmezi ekleyip bir taşım kaynatıyoruz.
Ocaktan aldıktan sonra limonu sıkıyoruz.
Ilıdığı gibi kuzucuklara veriyoruz.
İçtikten sonra hemen su vermiyorum 5 dk sonra ılık su veriyorum.
Ben bunu hiç yapmamıştım ama çevremde yapan herkesin önerisi buydu hemen kesiyormuş dene istersen