Merhaba bebeğim bgun 22 günlük oldu 8 gün küvzde kalmıştı..3400 doğmuştu geçen hafta sağlık ocağına götürdük hemşire hala 3400 olduğunu söylemiş bu hafta tekrar çağırdı sık sık emziriyorum günde 2 kez de mama veriyorum..bu hafta da almamış gibi duruyor üzülüyorum..