Biminikerkekannesi 1 ay sonra falan düşmüştü galiba tam hatırlamıyorum tatlım. 🙈 Bende sık sık muayeneye gidiyodum doktorum gel demişti. Permatikle dikkatli şekilde temizliyodum çok iç kısma girmeden. Dikişlerime değdirmemeye çalışıyodum. Zaten doktor pansumanda falan o kısımdaki tüyleri kesiyo. Çünkü tam temizlemek çok zor. Daha 2 aydır falan düzgün temizleyebiliyorum ben öncesinde acıyodu. Dikişim açılmıştı bide benim zor oluyodu. ☺️