mihni Bebeğim 4. Aya girdiğinden beri demir alıyo 4 ay 21 günlük gece ıkınıyo tıpkı yenidoğanken gibi kolikti bebeğim kakası normal aslında yan etki mi yaptı acaba çocuğumun uykuları bozuldu bunla bağlantılı olabilir mi
mnkprnss Biz de yeni 4. Ayına girdik ama 4. Ayda atak haftası oluyormuş demir ilacının yanında atak haftasına da girmiş olabilir bebeğiniz