Merhaba Biraz önce oturuyordum birden elim ayağım boşaldı bir baygınlık hissi geldi üzerime ve Tansiyonumu ölçtüğümde nabzım 130′lardaydı bir 5 dakika sonra çarpıntım hemen geçti ve nabzım normale döndü birden neden böyle olmuş olabilir Hiçbir şey yoktu durduk yere oldu panik atak mı bu anlamadım ama baygınlık hissi çok kötü oldu sonra Tansiyonum 10/6 nabzım 88 lere düştü