Kızım 10 gün sonra 3 aylık olacak. 2.aydan beri süt alerjisi oldugunu öğrendik ve sıkı bir diyete girdim doktorumuz 3aylıkken aşıyı önerdiğini söylemişti. İnternette aşının süt alerjisi olan bebeklerde alerjiyi tetiklediğini gördüm (tabi aşıyı yaptırıp alerjisi normal devam edenler de olmuş). Deneyimli annelerden bilgi alabilir miyim alerjisi olan bebeğe rotavirüs aşısı yaptırdınız mı? daha sonra alerjisi arttı mı?