4 ay atağı geçirdi bitmişti düzelmişti yine aynı geçiyor ağlaması gene aynı zaten kolik bebek bi dk durmazmı ya mız mız mız uyumuyor hep mız mız hep oyun oynarken bile mızmız artık kafayı yicem kucakta gezdiriyom gene ağlıyor 3 gün iyi 1 ay kötü sadece kan ilacı kullanmasam sorun olurmu mahfetti çocuğu kabız yapıyor kaçtame kan ilacı aldım gitmiyor çocuğa