Yeni gördüm postunuxu bizde 3 haftadır kullanıyoruz.. dişlerde boyama yapıyormuş ben her verdikten sonra dişlerini siliyorum ıslak müslin bezle .. günde bir kere kaka yapardı bazı günler 2 oldu ama ilaçtan mı bilmiyorum.. henüz tahlil yaptırmadım dğerleri yükseldi mi bilmiyorum ama inanılmaz iştahsızdı oğlum 5 kaşık çorbayı kırk oyunla içerdi meyveye bile başını çevirirdi uyku düzeni çok sıkıntıydı.. yavaş yavaş düzelmeye başladı şimdi iştahı baya açıldı herşeyi yediriyorum nerdeyse tek öğünden 3 ana 2 ara öğüne çıktı ek gıdamız .. uykunun alakası var mı bilmiyorum ama o konuda da baya rahatladım