Kızlar aslında ikinci çocuğum tecrübe var ama ilk bebeğim bu aylarda baya kelimesi vardı ve konuşmaya calisiyordu.kizim hiç konuşma meraklısı değil.
Bu ne ?
Anne
Baba
Mama
Dede
Piş piş
Çiş
Bıcı bıcı
Kedi ve köpek sesi çıkarabiliyor..
İki çocuk ev işi ve sıcaklar derken gerçekten çok ilgilenemiyorum bide kızım etkinlik yapmamıza izin vermiyor hemen başından kalkıp gidiyor.ikinci çocuk kendini büyütür derler ya öyle oldu yani.hususi biseyler öğretmedik bizi izleyerek,gözlemleyerek öğrendi çoğu şeyi.ama bana oğlumla kıyaslayınca kelime sayısı az geliyor dediğim gibi oğlum bu aylarda maşallahı vardı.sizin bebekler nasıl ?