Diva Kızım 3100 doğdu şuan 5300 gram bir doktor bu ay az kilo almış dedi biri kilosu iyi dedi hangi doktora inanmalıyım 🧐
BelaCivciv Diva Kilosu iyi ama aylık aldığı gram belki az gelmiştir diğer doktora. İkisi farklı şeyler.
ilenalemin @“Diva”#p31951821doğum kilosuna göre üç ayda toplam aldığı kilo bi tık az olmuş olabilir ama sınırda değil bence.her bebeğin gelişimi farklı çünkü
Diva ilenalemin neden böyle anlamadım valla memede uyutmuyorum aktif emdiğindende eminim sizin dediğiniz gibide ola bilir gelişimi iyi demişti doktor