Şöyle anlatayım. Öncelikle ben sağlıkçıyım olaya çok yabancı değilim. Ümit hanımın tavırları çok sıkıntılı, biz sünnet yaptırdık bize numara verdi istediğiniz zaman arayabilirsiniz dedi . 2. Akşam çocuğum ağlama krizine girdi ne yaptıysam susmadı ağlamaktan yorgun düşüp uyudu. Tam hastaneye götürecektik artık ki uyudu. Sabah kalktık tam memeye aldım. kabus yine başladı yine bir kriz ama hani bi kadın başlık açmıştı ya oğlum doğduğu günden veri öyle ağlamadj diye .. anlatamam size can çekişiyo sanki acı çekiyo bildiğin. Saat 07.30 civarıydı napsak dedik pipi zaten ödem olmuş. Bir şey var normal bir durum değil bu. Ümit hanımı aradık. Telefonu “ ne var ya ne var “ diye açtı şok olduk. Yani ağzımıza etti tabiri tam karşılık gelir. Konuşturmuyo bile bizi nasıl bağırıyo .. bakamamışsınız idrarını bekletmişsiniz diyo. Biz çocuğun başında nöbet bekledik hem de mecazen değil baya saat bölüştük.annemlere geldim ben ki daha fazla insan başında durabilsin. İşediği an değiştirdik, bacaklarını kapattırmadık vs. Bize bağırdı bağırdı kapattı telefonu. Sonra ben bi arkadaşımı aradım sünnetini ürolog yapmıştı ve aramızda 2 hafta var. Dr onlara demiş ki oturma banyosu yaptırın. Hacı şakir sabunu rendeleyin içine oturtun her gün. Onu yaptık ve çocuğum rahatladı uykuya daldı. Bize kızma sebebi tamamen sabah saati aramamız eminim. Ama saat 7.30 du yani gece 3 te aramışız gibi.. zaten mesaiye gidiyor olması lazım o saatte biz bunu düşündük. Ya da teli verirken mesai saati dışında aramayın diyecekti. Neyse uzun oldu ama şöyle diyim işlemi hızlı yapıyor, eli çok alışmış 11 dk da yapmıştı ben dk tutmuştum. Ben emzirirken yaptı zaten. Uyuşmuş mu diye kontrol de etti. İnvaziv girişimine bir şey diyemem ama tavır olarak sıkıntı. Bu arada ben oradaki sekreterle muhabbet ettim baya ben de sağlıkçıyım vs diye konu gelişti . O kadın oğlunu diğer dr a sünnet ettirmiş neden dedim sustu. Birlikte çalıştığı biri onu yakınen tanır sonuçta. Sonra ben ona diğer dr daha mı iyi dedim yoo ümit hanım da iyidir filan dedi ama yorum yapmadı asla. Her şeyi objektif anlattım..