sudis20 Kızlar merhaba 2 aylık bebegime aptamil 1 kullanıyordum proseynoya gectim, gectigimizden beri günde 3 kere cok güzel kaka yapıyor gazıda yok ama rengi yesil ve daha sıvı oldu ve cok kokuyor sizce ishal mi nasıl anlarım degistirmeli miyim
linahaniminannesi sudis20 kabız için kullanıyorduk conformil olanını. Sonra kabızlık bitti prosyneo 1 geçiş yaptık. Dediğiniz gibi oldu. Yeşil ve sıvı şekilde koku oldukça var. Yeşil kaka mamadan kaynaklı olduğunu düşünüyorum ama sıvı oluşu çok kafama takılıyor. Kilo aldırışı çok güzel gaz sorunuda yok. 🤷🏻♀️🥺
linahaniminannesi sudis20 fazlalıklarını kusuyor ama sıklaşmaya başladı. Doktor abartı şekilde olmadıkça sorun yok demişti
dilan234 Ben de Aptamil Prosyneo kullanıyorum son 3-4 aydır. Bebeğim 6 aylık olunca 2 numaraya geçtik. Kakası hep yeşil ve mukuslu gibi. Alerjik olduğu için hiç mamadan kaynaklı olabileceği gelmedi aklıma. Şimdi yorumlarınızı okuyunca anladım. Değiştirmek istesek de hangi mamaya geçebiliriz ki. Mamalar da pahalı öyle deneme boyları da yok yani.