tekbebek kendime yaptığım en büyük iyilik 100×200 olarak yaptirdim 22 aylik yaninda bazen esim bazen ben bile yatabiliyorum kapili yaptirdim ozellikle uyaninca seslensin inerken düşme tehlikesi yaşamasın diye. Uyaninca bekler seslenir ben gidip acarim. Yerden 10 cm yükseklikte yaptirdim altını temizlemek için. Korkuluklarini özel yaptirdim 80 cm normali 40 cm di galiba net hatırlamıyorum. Yapan kisi abla mumkun degil düşmez dedi 40 cm den bile ama benim oglan afacan sarkar diye yine de 80 cm istedim her zerresini hakkediyor. Tek kotu yani çarşaf değiştirmek eziyet 😂