Hilalasoglu
Çok iyi bilirim o kıvranmaları inşallah bir an önce kas sorunumuz biter ama zaten üç aylık olana kadar o kıvranmalar devam ediyor ama hafifletebilir biz bir bifidrop probiyotik damla kullanıyorduk gerçekten çok iyi geliyordu masaj bir de çok böyle çıldırdığında bir kovaya bebek banyosu suyu ısısında bir su koyardık belden aşağısını sok artık o böyle ayaklarıyla çip çip çip cut derken o kasını çıkartırdı rahat rahatlardı Bir de kimyon çayı muhakkak içmelisiniz bence kapalı gıdalardan uzak durun süt ürünlerinden biraz ne yiyeceğinizi şaşırıyorsunuz tabii bu dönemde bu şekilde inşallah atlatır