Şaka gibi yaa bi bitmedi çok gazlı benimkii 3 aydan sonra biter dediler yok anam daha da arttı ne gazmış ya.. Uykusundan da uyanıyor emerken gazını daha rahat çıkarıyor. Gündüzde çok huysuz mesela oyun oynamıyor hep peşimde emmek istiyor sonra gaz bi çıkarıyor bi daha beni bile görmüyor çocuk oynamaktan 😄 Doktor gaz bu kadar uzun sürmez diyor ama sürdü işteee. Var mı böyle olan neler yapıyorsunuz