wafflee_42 Son günlerde uykuya geçerken sıkıntı yaşıyoruz. İnleyerek agrayarak uyumaya basladi. 4. Ay asisindann dicem ama 1 hafta oldu. Soylemeye dilim varmıyor ama atak mi 😬
Sulegorkem wafflee_42 4 ayda büyüme atağı oluyor bunlar çok normal mümkün olduğunca şu ana kadar kurduğun bir düzen varsa uyku beslenme bozma aynı şekilde devam et gerekiyorsa zorla besle zorla uyut yoksa düzen gittimi 4 aydan sonra geri toplanamıyor ne yazıkki
Suragurler Aynı sıkıntı bende de var . Sabah uyuyan bebek artık erkenden kalkıyor, gece de deliksiz uyumuyor eskisi gibi. Dün ası vurdurduk 4. Ay asısı. Ondan mı atak mı bilemedim