berfin1221 Merhaba anneler 2 aylik oğlum var sürekli elini emiyor nasıl biraktirabilirm internetren fln baktım yorumlarda herkes yazmış alışkanlık oluyor büyüdüğünde de emer diye bide memelketimde de böyle birseye şahit oldum bilgilendirseniz sevinirim
minikveannesii berfin1221 çok normal emmesi keşfediyor ayrca dişlerde kasnmaya baslyor daha o aylardayken.oglum 8 aylk oldu 2 aylkken eli agzndaydi
mematiii berfin1221 bıraktorman gereken bişey değil canım sen hamileyken karnındada emiyordu o refleks yan
yamaniskom berfin1221 benim bebeğimde 2 aylık eller hep ağızda ama şuan kendini keşfediyor elini ağzını keşfediyo anne karnındayken herşeyi eliyle keşfediyodu buda onun devamı gibi birşey bence çok müdahale etmeyin bırakın öğrensin🥰
blackvwhite berfin1221 çok normal dişi kaşınıyor olabilir ellerini yeni keşfediyor olabilir benim oğlum 3 aylık sürekli ellerini inceleyip ağzına götürüyor zaten bebek bu her şeyi ağzına atma hevesinde
berfin1221 minikveannesii ya vallhi abla bende ilk dedim normaldir ama bilemedim ilerledikçe alışkanlık edecek bi kaç kişi de söyledi bana
minikveannesii berfin1221 ultrasonda bile denk gelmişti karnmdayken bile emiyordu karsma hiç benim görünümde emmesin alsr diyip duruyordu hiç dinlemedm ben
annevekizii berfin1221 emdikçe rahatlıyor bunda bişey yok daha çok emecek diş çıkarma döneminde. Yanlış bişey değil merak etme
berfin1221 @annevekizii @minikveannesii @blackvwhite @yamaniskom @mematiii Hepinize çok teşekkür ederim içim rahatladı biraz inanın ki
tontonanne berfin1221 engellemeye çalışmayın şuan oral dönemde herseyi ağzına götürerek tanıyacak ellerini keşfediyor dış kasintilari başlayacak yakında o şekilde avutacaj kendini zaman zaman. Yani gelişimin bi parçası rahat olun