Aydakisiyahkedi İnternetten araştırma yapa bilirsiniz. Sizin yediğiniz besinler süt ile bebeğe geçmiyor. Yediğiniz içtiğiniz besinler size kan oluyor vitamin oluyor sütünüzün kalitesini artırıyor vitaminini alıyor. Bebek gazı almaz. Bağırsakları gelişme durumunda olduğu için bebeğin kendi gazıdır o sizden sizin sütünüzden gaz geçmez. Fakat vitamin alır sütünüzden bu yüzden annelerin vitamini azalır bol bol meyveler su beyaz peynir tüketin derler. Her yerde farklı şeyle yazıyor herkes farklı konuşuyor ben denedim içtim baktım gazı aynı içmedim yine aynı durumdaydı. Tavsiye (kendinize zararlı olan besinleri tüketmeyiniz.örn:kola,enerji içeceği,)