bebeklihayatt137_ Kizlar gün içinde 3 numara bez koku yapıyor sizlere aynimi koku yapmayan bez onerirmisiniz ya cok gıcık birsey koku molfixte koku yapmsti orayı direk koklamayan bile alıyor kokuyu
cokbilmismom bebeklihayatt137_ sleepy igrenc bir bez zaten bez boş haliyle bile kötü bir kokusu var belediye paketinde göndermişlerdi öyle denedim paketi bitirmedim bile o kadar kötü. Ben doğduğundan beri Babyturco kullanıyorum hem bez hem islak mendil çok çok memnunum
bebeklihayatt137_ cokbilmismom aynen valla kokusu dışında çok memnunum keske koku yapmasa baby turco sızma yapıyormu peki bizde yapmistida
cokbilmismom bebeklihayatt137_ çis olarak hiç sızma yapmadı kala bir kaç kez sızdı oda doldurmuştu ama cıvık 🙈😂
gmzgmzgmz Bionatural en kaliteli seriydi amaa son 2 aydır aldığımız bezleri hiç beğenmiyorum kalite değişti sanki. (Bu arada biz 6 numara kullanıyoruz) 1 kere minies denedim çok güzeldi aklınızda olsun