beyazzkuguu asliiiiiiiiiiiiiiiii kakanın sesli yapılması gayet normal bence ya büyük insanda bile böyleyse 😂 bende alerji diye korktum ama 3. Aya girecek kızım düzeldi hafif gürültülü yapıyor bence o da normal
uykusersemi asliiiiiiiiiiiiiiiii dün bebeğimin üç aylık muayenesinde bu soruyu sordum doktor bana henüz bağırsakların yeterince gelişmediğini gazının birikip bir anda kakayla beraber çıktığını ve normal olduğunu söyledi
asliiiiiiiiiiiiiiiii milletsanakanalizemiolacak evet yenidoğan döneminde hani emzirdikten hemen sonra yapıyorlar kaka ve o kaka çıkış sesini duyuyoruz ya aynı öyle gaz çıkarıyormuş gibi bebeğim 2 ay 10 günlük bu arada
asliiiiiiiiiiiiiiiii beyazzkuguu herkeste aynı demek ki 😄 internette karşıma hep alerji videoları çıkıp durdu süt alerjisi besin alerjisi ve hep gürültülü kaka falan diyorlar belirti arasında o yüzden merak ettim ilk bebek olunca insan herşeyden nem alıyor 🥲😍
asliiiiiiiiiiiiiiiii uykusersemi içimi rahatlattınız bütün bebekler belirli bir aya kadar sesli yapıyor demek ki 😍😄
milletsanakanalizemiolacak asliiiiiiiiiiiiiiiii benim bebeğimde öyle kaka yapıyor bizde 2 ay 8 günlüğüz
babyboy_35 asliiiiiiiiiiiiiiiii 4 buçuk aylık fokur fokur yapıyor kakası zorla yaptırıyorum zaten önce alerji olduğunu düşündüm ama tek başına bir belirti olamaz mukuslu kaka yapmadı diğer belirtileri de yoktu çok şükür 🙏🏻 kolik bebeğim buna bağlıyorum ben
smy17 asliiiiiiiiiiiiiiiii aslında gaz sorunu bitene kadar sürüyor. 4. Ay gibi artık sessiz yapmaya başlamıştı oğlum ara ara yine gürültülü yapıyordu ama.
asliiiiiiiiiiiiiiiii Bence gaz birikiyor ve o gazla beraber çıkarken seste çıkıyor doğal olarak doktorlar normal diyorsa o zaman sorun yoktur 😄👌🏻