kızlar olayı hızlıca özetleyeyim üst katımızda ev sahibimizin kardeşi oturuyor ev sahibimiz almanyada yaşıyor alt katımızda da almancılar oturuyor aynı şekilde ne süt ne alt kat doğalgazı yakmadığı için ev sahibine söylemiştik oda kardeşim de olsa hakkınızı arayın yaktırın demişti eşim alt ve üst kata doğalgaz için arabuluculuk davası açtı ev sahibi duyunca siz benim kardeşime nasıl dava açarsınız diye bir sürü şey söyledi evden çıkarmak istedi sözleşme felan yok sadece eylül aynında zam yapmıştı şimdi zam için aradık emlakçıyla görüşün çıkın felan diyo bizi çıkarmaya hakkı var mı