Merhaba kızlar Allah nasip ederse pazartesi tatile gidicez tam o sıra adet olma zamanım. Malesef tatili erteleme gibi bir durumum olmuyor çünkü ertelesem adet bitiminde hemen misafirlerim gelecek. Zaten 3 gün tatil yapacağız. Adet olmamak için ilaçlar varmış. Bunu nerden nasıl alacağım kafama göre alsam sıkıntı olur mu acaba veya eczacıya gidip anlatsam verir mi 🤔 3 gün olmasam yeter hemen bırakırım zaten. Yardımcı olabilir misiniz 😊