Kızlar ilk önce sleepy bionatural aldım. Güzeldi ama bebeğim büyüdükçe kakaaı çoğalınca taşırmaya başladı. Sonra goona geçtim. Goonda da cırtları sorunlu kopup elimde kaldı kaç kez sinir oldum. en son prima premium care aldım. Sanki bu bezde dışarıya koku veriyo gibi. Hiç birinden memnun kalamadım. Tavsiyelerinizi alabilir miyim lütfen