mero_81 Bebeğim 3 aylık ama düzeltilmiş yaşı 1.5 aylık bikaç gündür su gibi şeffaf kusuyor normal kusmasıda var ama o fazla mama içince kustuğunda oluyor anne sütü almıyor sadece mamayla besleniyor başına gelen var mı tehlikeli bir durum mu su gibif kusması