Yelda35 Kızlar çatlak değil ama kuruluk sanki ne yaptıysam düzelmiyor. Pedikürcü gidiyorum 2 hafta sonra törpülemeye rağmen aynı yine. Öneriniz nedir
LaraCroftTombRaider Yelda35 Geceden vazelin sürün her gün Pediküre gitmek aslında çok faydalı değil, topuk derisini sürekli inceltiyor ve 1 hafta geçmeden yine kuruluk oluyor Biraz ara verin isterseniz