Cesur09
Öncelikle merhaba aslında yaz ayına geldiği için d. Gğnleri bebeklerimizin şanslıyız bence birde bahçe v. S var ise. Ben bahçede güzel bir pasta yaptırıp tatlı tuzlu kurabiye mercimek köfte falan yapmayı düşünüyorum. Magnette kararsızım. Balonlar v s olmassa olmazı.
Zaten ilerle hep d. Günleri olacak daha aklı etdiğinde konsep düşünüyrm. 🙌🏼🙌🏼