Merhaba hanımlar
Oğlum yavaş yavaş tuvalet eğitimine hazır olduğunu sinyallerini veriyor. Çişi geldiğinde bezi çıkartmamız için ağlıyor.
Fakat bir sorun var ki ne klazöte ne de lazımlığa oturuyor. Çişini ayakta yapıyor.
Sağlık açısından zararlı olduğunu biliyorum. Oturarak yapmaya nasıl alıştırdınız tavsiyelerinizi bekliyorum