Hopendless 2,3 gün önce böyle bi vidro karşıma çıktı bebeğin beynindeki sıvıyı alıyorlardı doktorlar , yorumlara baktım çoğu kişi sonrasında gelişim zayıflığı oluyormuş diyorlardı. Benim bi bilgim yok bu konu hakkında doktorunuza sorun bence .
İnşAllah iyleşir normal olarak gelişiminede devam eder🤲