Umihai Merhaba anneler bebeğim 3 aylık göz muayenesi için götürdüm astigmat var dedi doktor genelde bebeklerde olur ilerleyen yaşlarında bakmak gerekiyormuş. Böyle birşey yaşayan oldumu acaba
merve4458 Umihai 7. Ayda tekrar bakılıp göz dereceleri ölçülüyor diye biliyorum o zaman kesin bişey söylerler bence
milletsanakanalizemiolacak Umihai merhaba bilgim yok ama birşey sormak istiyorum size benim bebeğimde rop muayenesi olacak 7sinde acılı birsey mi? Yaptırdınızmı siz bebeğim çok ağlak ve kolay susmayan bir bebek çok tedirginim
Umihai sbo24 bizim doktor mutlaka göz muayenesine gidilsin 3 ayı geçirmeyin dedi. Bebeklerde gözde kitle doğuştan gelen bir yapı bozukluğu olabilirmiş erken müdahalesi önemliymiş.
svncgldgn sbo24 3. Ayda rutin göz dibi muaynesi yapılır doğuştan bir sorun varsa önüne geçebilmek için
Umihai milletsanakanalizemiolacak yok merak etmeyin acılı bir şey değil ama ister istemez dokunulunca gözüne falan huzursuz olup agliyor benimkide ağladı ama kucağıma alınca hemen sakinleşti. Canı acımıyor merak etmeyin ama ağlayacaktir
milletsanakanalizemiolacak Umihai googleden baktım biraz aparatla bakıyorlardı sizin bebeğinize nasıl bakıldı? Bi arkadaşta elle açtırıyor diyor ikilemde kaldım
Umihai milletsanakanalizemiolacak elle açamadi kollarını kafasını tuttuk aparatla baktı benim bebeğim de huysuz doktor dokunduğu an kafasını sağa sola çevirip huysuzlandi Allah’tan 3 dakika sürmedi hemen bitirdi .
Umihai milletsanakanalizemiolacak damla damlatiliyor zaten öncesinde acısa işlem sonrası hemen sakinlesmez. Hemen sakinleşti ama tabi gözü açtırıp baktirana kadar ruhunuz daralıyor kendini parçalıyor çocuk malesef sağlığı için yaptırmak gerekiyor .
Umihai milletsanakanalizemiolacak göz bebeği daha belirgin olsun diye bide uyuşturuyor aynı zamanda acımasin diye
Umihai milletsanakanalizemiolacak uzun sürmüyor 6 saat oldu biz yaptirali bir sikinti yok, huzursuzluk elini gözüne goturme falan hicbirsey yok endişelenmeyin.