Geçen post açmıştım kızarıklıklar var diye dhada çoğaldı alerji olduğu söylendi alerji bölümüne randevu açtı bize doktor oraya gideceğiz benim sorum şu yoğurt denediğimde böyle kızarmaya başladı çocuk bende tüketiyorum süt ürünleri emmeden geçmez miydi alerjisi olsa birde Aptamil 2 numaraya geçtik 6 aya girince ondan olmuş olabilir mi acaba bide kızarıklıklarının geçmesi için ne yapabilirim pamuk çocuğum kıpkırmızı oldu ya çok üzülüyorum 🙁🙁