Kızlar ben saçımı boya yaptım Saçlarım sertleşmiş çok daha önce hiç böyle bir şey yoktu boyadan sonra oldum kına vardı Saçımda açıcı sürdü kuzenim açıcı yıkadık kuruttuk daha sonra boya yaptı işte ondan oldu sanırım Ne yapabilirim bu sertlikten kurtulmak için bakım olarak Saçlarıma dokununla saçlarım sert geliyor elime Yarın var mı kullanabileceğim memnun olduğunuz Yani aynı şeyleri yaşayan var mı aramızda canlar