svncgldgn kesinlikle mudehale etmeyin arıların koku alma duyusu çok gelişmiştir ve gercekten başınıza bela olurlar arıcılık yapan birilerini bulun gelsin kraliçelerini alsın uzağa taşısın yaptıkları kovanla birlikte, yada bir haşere uzmanı bulacaksınız onlar gelip ilaclayacak ama bu da çok tehlikeli hem dünya açısından çok faydalı bir hayvanı öldürmek oluyor hemde eğer sağ kalanlari olursa gerçekten çok agresif davranabilirler mutlaka bir arıcı bulun hemde arıcı bulursaniz çok düşük maliyetle halledersiniz