Bebeğim 1 yaşında bi hafta önce girdi. Ama bi haftadır anamızı belledi artık. Geceleri sık sık uyanıyor her uyandığında ağlayarak uyanıyor bağırıyor. Ya eşim yatağı terk ediyor yada ben beşiği alıp odayı terk ediyorum.. Bir yaş hayli zorluuor sizler hangi saatlerde yatıryosnz bu üç gündür sabah 6 da gözlerini açıyor 8 e kadar sallıyorum emziryorum . Bugünde gece 4 te uyandı 6 ya kadar salladım gözleri uykulu ama uykuya dalamıyor sizlerdede böyle oluyor mu acil cevap . Uyksuuzluktan asabi bi anneye dönüşüyorum buda Çok zoruma gidiyor