mematiii milletsanakanalizemiolacak vucudundan tam atılmamıştır kan canım sezeryan olmuştum galiba yanlış okumadıysam.Burda daha önce öyle bir sebep yaşayan vardı ama düzene girmiştir.Doktora gözük yine hep devam ederse bu sıkıntı olur tabi
milletsanakanalizemiolacak mematiii rahmim temizlendi doktor baya operasyon yapmış anlattı da birde bunla uğraşcaz heralde 🤦🏼♀️
mematiii milletsanakanalizemiolacak aynen öyle birde hastaneden çıkmadan bastırıyorlar bana baya basmış belliki kadın 30 günde bitmişti ahaha ama sen yinede gözlemle ağır dolu dolu kan geliyorsa sakın doktoru ihmal etme.
milletsanakanalizemiolacak mematiii gelse gitcem o kadar az hafif leke gibi geliyor ki anlam veremiyorum banada bastırdılar ya 2 kere hemde ağlıcaktım
mematiii milletsanakanalizemiolacak kız bana kadın gel git nefes aldırmadı ya ne küfür etmiştim.Bi kan aldı zaten iki ay izi gitmedi kolumdan
milletsanakanalizemiolacak mematiii benim zaten zor bi ameliyattı mahvettiler ya Allahtan ikinci çocugum ilkinde olsaydı bir daha asla doğurmazdım
eymenesra milletsanakanalizemiolacak emziriyorum kırkım çıktı üç gün sonra regl oldum bende hemen olmak istemiyordum ya
milletsanakanalizemiolacak eymenesra hadi ya ben en çok yumurtlamadan korkuyorum hani ilk doğum gibi normal olsa sorun değil ama riskli bir sezaryen gecirdim o kadar çok korkuyorum ki hamile kalmaktan korunmaya rağmen hamile kalanları duyunca eşime mesafe koyuyorum haliyle