Dün aşı için doktora gittik hazır gitmişken özel aşıları da soralım dedik. Doktor özelde yaptırabileceğimizi söyledi kendisi yapmıyormuş bir hastasına yapmış çocuk mahvolmuş bir daha da yapmamış. Kendi çocuğuma da yaptırmadım dedi nedenini sordum gereksiz bulduğunu söyledi zaten ölümcül bir yanı olsa devlet zorunlu tutardı tıpkı yaptırdığınız aşı gibi dedi ve zorunlu aşıların verimini azalttığını söyledi. Bizzat çocuk doktoru ile konuşup böyle bir karar vermiş çocuk doktoru da yaptırmayın demiş. Bende biraz kararsız kaldım zorunlu aşının etkisini azalttığını vs söyleyince siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, yaptırdınız mı?