Babyyyyyy Kizlar 22 gün oldu Doğum yapalı doktorum 1 ay sonra gel kapalı amaliyat şekilde tüp bağlarız demişti yaptiranlar nsl yaptırdı kapalı amaliyat dediği nsl olyor hastanede kalyormuyuz nolyor süreç nsl ilerliyor bilen varsa
Cigdem61 Babyyyyyy ben sağlık sorunları nedeniyle tüplerimin ikisinide aldırdım. Kapalı ameliyatla laporoskopi deniyor. Karından 3 delik açıyorlar genel anestezi veriyorlar sadece o gece hastanede kaldım sabahına çıktım. Aşırı rahat ve kolaydı hiç ağrım sızım olmadı. Sadece ameliyat esnasında karına gaz verip şişiryorlar ameliyttan sonra o gazı atana kadar biraz gaz sancısı oluyor o kadar.