Merhaba arkadaslar kizim 27 aylik ve biz 5 gündür tuvalet egitimine basladik aslina bakilirsa iyi gidiyor yabi su sekilde duzenli oturtuyorum yapiyor bazen yapmasi zaman aliyor bekletiyorum 2 gecedir kuru kalkiyor ama gelin gorun ki kendi iradesiyle asla cisim yada kakam geldi demedi anca bn yakalarsam..yakalayamadgmda da olanlar malumunuz bu beni cok dusunduruyor acikcasi byk kizimda hic boyle birsey yasamadm acaba kendisi ne zaman soyler tecrübe edenlerden yardimlarinizi rica ederim