Oğlum 6 aylık. Ben 2 aydır yarım gün işe gidiyordum bi 20 gün rapor aldım evde hem onun ek gıdasına yardımcı olayım hem de süt sağarak stok yapayim diye. Bu süreçte biberon reddi emzik reddi başladı oğlumda. Sağılmış anne sütü reddi başladı. Biberonda aptamil mama denedim onu da reddetti her türlü şeyi reddediyor. Memeden de süt az içiyor. Zaten kilosu sınırda olan bir bebekti doktorumuz anne sütüne karışmalı kaşık maması vermişti kaşıkla mamayı da reddiyor. Memeye de çok düşkün değil. Allah rızası için bu durumu yaşayan var mı lütfen tecrübelerinizi yazın. İşe geri dönünce bu çocuk nasıl beslenecek? Aç mı kalacak kafamda senaryolar dönüyor serumla beslenme gibi… bu bir süreç midir geçer mi diş miş atak falan mı? Lütfen okuyup geçmeyin gerçekten çaresizim anksiyetem çok arttı.