Kızlar bebeğim 4 aylık kaşık mamasindan verebilirmiyim bide biberonda nasıl yapılıyor ? Sadece emzirdim bu zamana kadar mamaların tadını beğenmedi içmedi a
gece sürekli uyanıyor doymadıgini tahmin ediyorum bana yazarmisiniz bu mamayı biberonda nasıl yapicam