Arkadaşlar merhaba,
Eminim aranızda benim yaşadığım sorunu yaşayan bir çok anne vardır. Biraz desteğe ihtiyacım var sanırım. Oğlum 25 aylık çok fazla kelimesi var. Algısı inanılmamz iyi. Anne kalk anne gel anne mama dısında bir cümle kuramıyoruz. Konusmada geç kaldı mı diye doktoruna sordum. 1 ay sonra bir getirin bakalım dedi. Erkek cocuklarında cümle kurma olayı kız çocuklarına göre biraz geç oluyormus. Bir kızım var 13 aylık konusmaya başlamıştı. Sizde deneyimlerinizi benimle paylaşabilir misiniz?
Teşekkürler❤️