momm2224 Merhaba kızlar daha geçen hafta adetim oldu ve bitti şimdi 2 gündür hap almadım aşırı derecede kanamam oldu bunun sebebi nedir doğum kontrol hapındanmı oldu yada başka bir şeymi sizce?
momm2224 Ballinin_annesi alacaktım eczaneden kapanmıştı birde doktor reçetesini kaybetmiştim yeni reçete başka doktora yazdırdım oyüzden