Ya arkadaşlar 4.ay 8. Ay atağını falan hadi anladım da bu 1 yaş güncellemesi ne ya dorukları yaşıyoruz resmen mama sandalyesine oturduğu an ağlamaya başlama ısırmalar istemediği bir şey olunca kendini yere atmalar yalandan ağlamalar sadece kucak istemeler ani çığlıklar sürekli mızmızlık yemicem diyip kafa sallamalar bu ne naz ya