balbadem48 ilk oğlum çok gazlı çok ağlayan bir bebekti. Günde kaç bardak kimyon çayı içerdim,yememe içmeme aşırı dikkat ederdim bilmiyorum ama bana mısın demezdi. 3.ayını doldurduğunda nistepeten 5.ayında tamamen ağlamaları kesildi şuan 22 aylık maşallah diyeyim bağımsız bir çocuk ve çok ağlayan bir çocuk değil. Kesinlikle kanguru öneririm 4 kilo bile olsa belli bir süre sonra omuz ağrısı yapıyor.şuan ikinci oğlum 44 günlük ne kimyon çayı ne yeme içmeme dikkat ediyorum ama çok gazlı bir bebek değil arada bi gelir gider o kadar. Bebekten bebeğe farkediyor ama geçiyor bunu unutmayın