Meriskus zeynepyusufaslan bendede aynı eşim yazıyor kırmızı kalp var ama sinirliyim şuan sildim numarasını😁
karan0772 zeynepyusufaslan ayyy benimde öyle eşim diye kayıtlı ve kavga edince isim yazıyorum yanlız değilmişim😂😂
cernne Meriskus ahahha bende de Ruh-u Revanımm ♥️ diye kayıtlıydı bende sinirlendigim için adı ile değiştirdim 😂😂
hayalperest__ Mikisss ben isim soyisim seviyorum ama eşim kırılıyor öyle yapınca o yüzden eşim diye kayıtlı 😒😅
milletsanakanalizemiolacak Mikisss 💜BEBIKOM💜 diye kayıtlı yıllardır bana öyle diyordu sevgiliyken bende eşimde ❤️İzmirlim❤️ diye kayıtlıyım