defnemiraybebek asligoyboncuk yazın tamam kullanmaya bilirsin ama kışın gerekli kullanılmadığın da da bazı sağlık problemleri oluyor illaki görmüşsündür
betii9223 asligoyboncuk bende uzun zaman kullanmadım bebeğim dişlerini çok geç çıkarmaya başladı. Bence ocean al kullan en azından süreci uzatmadan çıkarsın bebeğin dişlerini.
minervadefne gulseda34 ocean kullanıyorum ben fısfıslı olduğu içinde ekstra bana kullanmak kolay geliyor
defneaylin gulseda34 ilk oğlumda 1 gün kullandım 3 gün gaz ağlamasını çektik oceana geçtik 4senedir ocean kullanıyorum 2.çocuğum oldun yine sağlık ocağının verdiğini denemek istedim yine aynısını yaşadım ocean aldım hemen