ipek332 Arkadaşlar ikizlerim 5 ay 5 günlük ek gıdaya yavaş yavaş başlasam olur mu sizler ne zaman başladınız
diloslarrr ipek332 5,5 aylığa doğru başlamıştım. Doktorunuz yönlendirir zaten ama bir 10 güne başlayabilirsiniz tadımlarla diye düşünüyorum
3kedili2bebekli ipek332 ikizlerim var 6.5 aylıkken başlamıştık çünkü bebeklerim premature buna doktorunuz karar vermeli yani
tomrisy 6 ay olunca başlamak gerek. Biz de 5 ay 28 günlüğüz bir kaç gün içinde başlayacağız. Doktorunuza da danışın ☺️
seymavmustafa Bebeğinizin gelişimine göre doktorunuz yönlendirir sizi bizi 5 aylıkken tadımlara başlayabiliriz dedi doktorumuz