Albertosss Bebeğim bir yaşına girdi ama iştah 0 , kullanıpta memnun kaldığınız vitamin şurubu varmı ? Kızlar ve 1 yaştan sonra kullandığınız damla vs varmı ?
Agg0207 Albertosss canım doktorun tavsiyesi ile kullan bnce bu tarz şeyleri ben mesela balık yagı kullanacaktım doktor kesinlkle önermedi 4 yas öncesinde benim kızım 13 aylık demir ve d vitamini kullanıyorm sürekli başka hiçbirşey kullanmadık
Durdudilerrr Albertosss vitma doğal gıda sitesinden ürün alıyorum onları denesenz baya severek yiyor onları. Pekmezı falan güzel
Albertosss Agg0207 Tskr ederim canım ilgin için , geçen hemşireye söyledim kullanmam gereken damla vs varmı diye yok dedi , bu hafta özel dr randevu alıcam inşallah iştah için etkili güzel bişeyler verir
Agg0207 Durdudilerrr 4 yaş öncesinde balık yagını gerekli bulmuyoruz çok küçük bunun için dedi her doktorun görüşü farklı tabi
Durdudilerrr Albertosss ocean multi portakallı olandan. İştah açıcı yönünü soruyorsanz aynı pek bi fark yok
Berensmom Bizim dr umuz balık yağı yerine balık yedirin dedi. Haftada 2-3 kere bir parça yese bile yeter zaten bizler gibi yemesini beklemek yanlış. Çocuklar 1 yaşını geçmiş bence yağ yerine balık verin.
Albertosss Berensmom ahhh keşke yese, İştah yok kusmak fora bıktım artık kusmuk görmekten 🥴herşeyin en iyisini yapıyorum envai çeşit yemiyor yese bile hemen kusuyor 😒